Scroll to top
© NetPixel Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Share

Συναρπαστικές τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 2022

Από τα κοινωνικά βίντεο έως την αναμίξη περιεχομένου. Θέλετε να απογειώσετε τα socials σας φέτος;

Από το εμπόριο και τα βίντεο σύντομης μορφής μέχρι την αναμίξη περιεχομένου, εδώ είναι οι κορυφαίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να δοκιμάσετε το 2022.

Δεν μπορούμε να το αποφύγουμε – η αγάπη μας για κύλιση και σάρωση είναι εδώ για να μείνει! Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις εταιρείες την ευκαιρία να συνδεθούν με κοινό σε όλο τον κόσμο και παρέχουν στους δημιουργούς άφθονο πρόσφορο έδαφος για να κάνουν το περιεχόμενό τους να ξεχωρίζει.

Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα βασικό κανάλι μάρκετινγκ που – όταν χρησιμοποιούνται σωστά – μειώνει τη διαδικτυακή ακαταστασία και προσελκύει την προσοχή του κοινού με τρόπο που συχνά αποτυγχάνουν οι παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.

Για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές τις social πλατφόρμες, έχουμε συγκεντρώσει μια συλλογή από τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πρόκειται να διαμορφώσουν το διαδικτυακό τοπίο τους επόμενους 12 μήνες – από το κοινωνικό εμπόριο έως την αναμίξη περιεχομένου.

  • Το κοινωνικό βίντεο συνεχίζει να κυριαρχεί
  • Νέες δυνατότητες Ενεργοποίηση διαδικτυακών συμβάντων
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκρήγνυται
  • Το ανάλαφρο και χιουμοριστικό περιεχόμενο καταλαμβάνει περισσότερο την προσοχή του μέσου χρήστη
  • Νοσταλγική Αισθητική δημοσίευση δημιουργεί τάσεις για περισσότερα κλικ
  • Μονόχρωμη Φωτογραφία Προϊόντος, συνήθως ξεχωρίζει ανάμεσα από χιλιάδες post

Το κοινωνικό βίντεο συνεχίζει να κυριαρχεί

Τα βίντεο που έχουν σχεδιαστεί για μέσα κοινωνικής δικτύωσης – τα οποία είναι συχνά σύντομα  – συνεχίζουν να κυριαρχούν στην διαδικτυακή αρένα και φαίνεται ότι οι μέρες δόξας του βίντεο μεγάλης διάρκειας μπορεί να έχουν περάσει προ πολλού (προς το παρόν!).

«Μόλις πριν από μερικά χρόνια, τα βίντεο μεγάλης μορφής ήταν δημοφιλή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την εισαγωγή του IGTV και του Facebook Watch», λέει η Jen McKinnon, Διευθύντρια μάρκετινγκ βίντεο. «Αλλά από τότε, έχουμε δει μια επανάσταση στα κοινωνικά βίντεο που έχει μετατοπίσει το περιεχόμενο προς την κατακόρυφη, μεγέθους μορφή. Η εμφάνιση του TikTok ήταν ένας πραγματικός καταλύτης για αυτή τη στροφή. Ενέπνευσε την εισαγωγή των Reels στο Instagram και, πιο πρόσφατα, την αφαίρεση ή τη μετατροπή του IGTV σε μια πιο βελτιωμένη, ολοκληρωμένη κατηγορία «βίντεο» για οτιδήποτε εκτός των Reels».

Οι πλατφόρμες προσπαθούν να αγκαλιάσουν αυτήν την τάση που ξεκίνησε αρχικά από την TikTok. Το Instagram κυκλοφόρησε το Reels, ενώ  το YouTube παρουσίασε το Shorts – μια νέα μορφή σύντομης μορφής για την παραδοσιακά μεγάλης μορφής πλατφόρμα ροής βίντεο. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο κίνημα μεγέθους μπουκιάς – όπως αυτή η προσφορά Quickfire από τη Nike.

Το ανάλαφρο και χιουμοριστικό περιεχόμενο καταλαμβάνει περισσότερο την προσοχή του μέσου χρήστη

Η σάτιρα έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, και ως εκ τούτου, εταιρείες ανατινάζουν τις ροές μας με, gif και ειλικρινές περιεχόμενο.

Πέρασαν οι βαρετοί επαγγελματικοί λόγοι: αναμένουμε πλέον οι διαδικτυακοί λογαριασμοί να είναι σαρκαστικοί και χιουμοριστικοί .

Συμπίπτει με την άνοδο των κοινωνικών πλατφορμών και λειτουργιών για σνακ, όπως το TikTok και το Instagram Reels, αυτή η τάση επηρεάζει την όρεξη των ανθρώπων για σύντομο, διασκεδαστικό, ζωηρό περιεχόμενο. Αλλά έχει επίσης απήχηση στο κοινό που αναζητά την αυθεντικότητα – σε αυτούς που τους αρέσει η διαφήμισή τους να έρχεται με μια πλευρά της αυτογνωσίας.

Νοσταλγική Αισθητική

Ενώ το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλάζει και εξελίσσεται συνεχώς, υπάρχουν ακόμα πολλές ευκαιρίες για να κάνετε ένα ταξίδι στη λωρίδα μνήμης. Αυτός είναι ο λόγος που τα τελευταία χρόνια έχουμε δει την επιστροφή των τάσεων του ρετρό γραφικού σχεδιασμού, από την εμπνευσμένη από το LSD ψυχεδέλεια της δεκαετίας του ’60 έως τους τροπικούς φοίνικες και τα παστέλ ηλιοβασιλέματα της δεκαετίας του ’80.

Είτε μας θυμίζει την παιδική ηλικία είτε για να αναβιώσει ένα άλλοτε δημοφιλές στυλ σχεδίασης, αυτή η τάση προσφέρει σε επωνυμίες, καλλιτέχνες και σχεδιαστές την ευκαιρία να ξαναδούν τα πράγματα που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Προσφέροντας ένα «αντίδοτο στη σύγχρονη εποχή», η εταιρεία lifestyle Recess μένει πιστή στην υπόσχεσή της δημοσιεύοντας εικόνες από ένα παλιό παράθυρο του προγράμματος περιήγησης και ένα Nokia 3310 (ολοκληρώνεται με ένα παιχνίδι Snake στην οθόνη) στα socials της.

Αναμίξη περιεχομένου

Αυτή η επόμενη τάση έχει να κάνει με το να κάνετε το περιεχόμενό σας να δουλεύει πιο σκληρά και να επιμηκύνετε τον κύκλο ζωής του χωρίζοντάς το σε πολλές αναρτήσεις και προσαρμόζοντάς το ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικές πλατφόρμες. Όπως αναγνωρίζει η Jen McKinnon, Διευθύντρια μάρκετινγκ: «Όταν δημιουργείτε ένα κομμάτι περιεχομένου, υπάρχει πάντα μεγαλύτερη αξία από την απλή ανάρτηση για την οποία το δημιουργήσατε. Η αναμίξη περιεχομένου ή η εξατομίκευση περιεχομένου είναι ένας τρόπος να επεκταθεί η αξία αυτού του περιεχομένου επανασυσκευάζοντάς το σε διαφορετικές πλατφόρμες.»

Η κοινή χρήση στιγμιότυπων από τα παρασκήνια μιας φωτογράφισης περιοδικού, η ανανέωση και η επαναχρησιμοποίηση στοιχείων περιεχομένου που είχαν απήχηση στο κοινό στο παρελθόν και η παρακολούθηση της απόδοσης του περιεχομένου σε νέα κανάλια – όλες αυτές οι στρατηγικές μπορούν να επιτύχουν τα μέγιστα αποτελέσματα με ελάχιστη προσπάθεια.

Μονόχρωμη Φωτογραφία Προϊόντος

Οι φωτογραφίες με ένα μόνο χρώμα δημιουργούν εντυπωσιακό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γι’ αυτό και οι εταιρείες υιοθετούν αυτή τη σύγχρονη τάση φωτογραφίας για να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

«Με την άνοδο του ψηφιακού μάρκετινγκ, της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και των διαδικτυακών αγορών, δεν αρκεί πλέον να έχετε μόνο επαγγελματική φωτογραφία προϊόντων», λέει ο Ψηφιακός Σχεδιαστής, Taylor Conacher. «Οι εικόνες πρέπει να απαιτούν προσοχή και να προσελκύουν το αποσπασμένο κοινό σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο προτού να κάνουν κύλιση. Η μονόχρωμη φωτογραφία προϊόντων φαίνεται σαν το σπίτι σε μια ροή Instagram ή πίνακα Pinterest. Είτε πρόκειται για ένα κρασί μηδενικής αλκοόλης είτε για μια νέα οδοντόβουρτσα, η επίδραση ενός μόνο χρώματος που κυριαρχεί στο σύνολο του πλαισίου είναι αμέσως εντυπωσιακή. Σε συνδυασμό με την ενδιαφέρουσα σύνθεση αντικειμένων, αυτή η τάση οδηγεί τη συσχέτιση της εταιρείας και αφήνει μια αξέχαστη εντύπωση.»

 

 

Related posts